Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Sara - 17 februari 2013 22:01

Mammas lilla hjärta har fått nån j*vla jobbig slemmig hosta. Stackars liten, han hostar och hostar, han hostar tills han spyr mitt lilla hjärta. Det blir mollipect för hans del nu ett par dagar, så nu hoppas jag på att han snart blir bra igen. Jag hatar när barn har hosta, det är så svårt att hjälpa dom. Speciellt nu när det är dem slemmiga j*veln som vägrar ge med sig och gör att han får kväljningar - spyor :-(

Nån som vill byta? Med honom alltså...

Av Sara - 17 februari 2013 07:42

Nu ligger jag inne i Connys rum och tittar på barn program med barnen. Koffe ligger och sover fortfarande men inte länge till om jag for bestämma ;-) Kanske ska gå upp och göra lite kaffe!? Jag har lite att göra idag, måste dra en sväng med snabeldraken så det ser någorlunda fint ut när det kommer folk hit sen... Måste fixa något fika bröd också... *suckar* Jag ångrar verkligen att jag planerade in det här

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards