Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Sara - 28 februari 2013 21:38

Jag tror att jag gått och blivit allergisk mot min svärmor. Förut när jag och barnen var där och fikade (istället för att städa) började det kli. Det kliade ÖVERALLT speciellt i näsan, ungefär som om jag behövde nysa. Och om jag kom för nära henne blev det värre. Till och med nu när jag tänker/skriver på/om henne börjar det klia. Jag måste helt enkelt vara allergisk... Eller?

Av Sara - 28 februari 2013 15:43

  Hejdå pappa, vi syns på lördag säger Conny när Koffe går igenom dörren. Jag är inte snäll när jag sätter den sidan till men ändå gör jag det. Jag får barnen att säga saker till Koffe som jag vet att han mår dåligt över. Varför? Bra fråga... Tänka innan man talar är inte alltid min starkaste sida, speciellt inte när jag är trött och grinig. Han jobbar ju trots allt för våran skull då är det inte speciellt snällt av mig att ge honom dåligt samvete för att han är iväg... Typiskt, nu fick jag dåligt samvete...


Barnen sitter inne i rummet och leker, disken täcker hela diskbänken, tvätthögarna är lika stora som Kebnekaise och dammråttorna springer fritt i lägenheten. Musiken är på högsta volym (vi kan ju låtsas det iallafall), kaffet kokar och snabeldraken vrålar ifrån skåpet. Det är bäst jag sätter igång med dagens måsten nu när karln åkt till sin andra familj   

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards