Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Sara - 19 februari 2013 21:54

Den här bilden tog jag för två minuter sen. Då låg han och sov så sött på mig och nu sitter han i mitt knä och bara gråter. Han är inte riktigt vaken så det spelar ingen roll vad jag gör... Det är nu jag önskar att min kära make vore hemma och kunde avlasta mig. Men har jag otur får jag sitta så här tills han kommer hem...

Av Sara - 19 februari 2013 18:49

Ikväll har det inte varit lika lätt som igår, Conny skulle bada och självklart ville Nils sova då. Han grät nästan hysteriskt men jag gav mig inte. Han fick vänta på sin tur, jag försökte söva honom redan vid  fyra tiden men det passade inte herrn *suck* Nu ligger han och sover inne på vardagsrumsgolvet och Conny sitter inne i sitt rum och leker. Jag har dukat fram kvällsmat men det passar inte herrn. Så klockan 19:00 dukar jag av bordet, då blir det tandborstning, en liten godnatt saga och sen är det läggdags   

Sen får vi se när Nils har tänkt att vakna igen, men fram tills dess har jag en massa måsten att beta av. Imorgon har jag tvättstugan mellan 9-11 *jippi or not*


Av Sara - 19 februari 2013 15:07

Ska vi riva hela huset? Oja, bröderna Steiner river hela huset och lite till. Jag förstår inte hur två små söta änglar (med horn) kan vända upp och ner på ett hushåll så fort :-/
Jag tror det är dags att vi lär våran minsta son lite bordsskick för det är mat ÖVERALLT när han har ätit. Och tyvärr så är inte Chili hemma så jag har ingen som städar undan matresterna åt mig heller :-( Bäst jag sätter igång och plocka upp efter mina små änglar så inte hela hemmet faller samman...

Av Sara - 19 februari 2013 13:49

Nej pappa, jag vill inte att du åker säger Conny och ställer sig i dörren. I nästa sekund kastar han sig om Koffes ben. Stackars Koffe, idag var det inte lätt för honom att åka till jobbet. Men nu är det bara tre kvällar kvar och sen är han ledig i tre dagar :-) Funderar på om vi ska göra något speciellt i helgen... På lördag blir det mc Donalds med mina älskade gudsöner och på torsdag ska Cajsa eventuellt sova här :-)
Lite rutiner på det här så...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards