Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Sara - 26 februari 2013 19:07

Andra veckan för Koffe på nya jobbet, andra veckan som jag återigen "leker" ensamstående mamma. Jag trodde att det skulle vara värre än vad det egentligen är, jag försöker att hitta/få rutiner på saker och ting här hemma men vissa saker är lite svårare än andra. Chili är ett utav mina "stora" problem, det är inte så lätt att gå ut med henne när båda ungarna sover. Det är inte lätt att gå ut med henne när nån utav ungarna sover så nu har jag flörtat med Koffes lillebror Daniel två dagar i rad. Men det kan jag ju inte sätta i system, eller? Kan jag   


Idag har jag min minsta gudson Edwin på besök, dom ville att han skulle sova här så vi gör ett försök. Båda två ska till dagis imorgon så jag hoppas att dom lugnar ner sig snart och somnar. Annars blir det jobbigt att komma upp imorgon men sköter dom sig kan det bli fler gånger   


Blir en spännande kväll känner jag redan nu, dom har lite svårt att varva ner men klockan är inte så mycket... än...

Av Sara - 26 februari 2013 08:15

Jag: Shyy, lillebror sover

Conny: Va?


Jag: Shyy, lillebror sover

Conny: VA?


Jag: Shyy, pappa och lillebror sover

Conny: VAAAAA?


Jag: TYST, dom sover?

Conny: VAAA? Vem sover?


Jag: Pappa och lillebror sover

*Nils gråter ifrån rummet*


Conny: Mamma, lillebror sover inte längre...

 


Vad säger man? Vad gör man? Ibland vet jag inte vad jag ska göra med honom, samtidigt kan man inte göra annat än att skratta åt honom   

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards