Alla inlägg den 4 december 2009

Av Sara - 4 december 2009 19:00

Jag gjorde en ganska elak sak idag, jag gick in i min svågers rum utan att invänta svar.
Han hade tjej besök, behöver jag säga mer!?

Det blev ganska pinsamt för henne. Jag asgarva och det gjorde även Ante.
Vi har en ganska stor förmåga att klampa in när den andra har sex så det har blivit som en tävling om vem som kan komma på den andra flest gånger  
Jag vet vi är knäppa men det är kul   

Frida och Ebba va här och fikade med mig och Eric och när dom skulle åka följde vi med till Mc Donalds.
Jag ansåg att Eric inte va sjuk och Ante skulle bjuda på lunch   

Efter lunchen blev det att leta bh:ar men det va omöjligt.

Det gick inte att hitta en ända bh till mig
Jag vill ha med knäppning fram men dom gör inte dom i min storlek   

Daniel kom också till Hageby Centrum så då fixade vi hans bankomat kort och köpte lite nya kläder åt honom
Han behövde det och personalen är så underbar på dressman så det går inte att inte handla när man är där

Nae nu ska jag fortsätta städa  Hatar att städa

Av Sara - 4 december 2009 09:15

Eric     

Han är iallafall en av dom bästa eftersom jag har 2 stycken   

Han sitter och kollar så snällt på tv medan jag ligger och halv sover på soffan
Frida och Ebba skulle komma förbi och fika så nu måste jag nog resa på mig

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards