Alla inlägg den 24 december 2009

Av Sara - 24 december 2009 13:20

Ja, kan tänka mig att alla har börjat bloggarna med just den rubriken.

Precis som allas telefoner går varma med sms där folk önskar en God Jul

Personligen tycker jag väldigt mycket om Julafton, det är något magisk med den här dagen. Barnens ögon glittrar när dom ser alla Julklappar under granen   

 

Morgonen tillbringade vi hemma hos min mor och far. Vi åt lite julgröt och skinkmacka. Alltid lika trevligt  Sen blev det julklapps öppning med hela familjen Carlsson

Pappa var inte den gladaste när han fick julklappar men det bryr jag mig inte om. Det var ju faktiskt saker som han behövde tyckte jag    Mamma fick 12st "kaffeglas" och det var lite mer uppskattat tror jag  hon tjatar jämt om att hennes bara går sönder.

 

Nu sitter vi hemma hos svärmor och svärfar och väntar på att middagen ska bli klar  Vi är riktiga julmats snyltare  Men jag tror dom tycker det är kul att vi kommer hem ibland och äter dom ur huset   

 

Nae ska se om dom vill ha hjälp med något innan svärfar har ihjäl mig för att jag sitter vid "dumburken" och bloggar

 

God Jul

er och ha en riktigt bra dag

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards