Alla inlägg den 20 december 2009

Av Sara - 20 december 2009 22:45

Då har vi varit igång och spelat BINGO LOTTO igen   

Martin och Jimmi svek oss men vi fick med oss Ante istället  

Lite trevligt att han tar sig tid för oss och inte bara tjejer   

Vi vann ingenting idag men förhoppningsvis på onsdag när det är dags igen

Lite pensionärs varning? Nae skulle inte tro det. Vad ska man annars göra med sin söndag? Finns ju inte mycket att göra just nu, skilland sen när Junior är ute.

Då lär man inte ha tid med något

 

Ante hjälpte mig att klä julgranen  Det är en liten tradition han och jag har!

Ja har ingen lust att göra det själv och det händer alltid något när Ante och Koffe är i samma rum

Nae nu är det dags att sova

Av Sara - 20 december 2009 18:15

Idag är det 2år sen vi var tvugna att avliva våran älskade familje hund.

Zack

Jag fattar inte att det redan har gått 2 år.

Tiden springer iväg och man saknar dom som man har förlorat.

Jag saknar honom djupt men jag måste tänka på att det var bäst för honom.

 

Kommer alltid älska dig Zack

Du va ingen vanlig hund, du va en i familjen

Av Sara - 20 december 2009 12:30

Då är det dags att lämna tillbaka Cajsa

Det har som vanligt varit intressant att ha henne här  Saknar henne mera när hon går hem och längtar tillbaka till den tiden då jag var hela hennes värld. Men jag antar att saker och ting förändras och alla blir vi äldre och klokare.

 

Koffe ska dra Cajsa i snowracern hem så det kan ta ett tag antar jag.

Sen ska vi förbi J som jag jobbade hos i somras och fika lite  och ikväll blir det Bingo Lotto med grabbarna

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards