Alla inlägg den 15 december 2009

Av Sara - 15 december 2009 21:17

Då har jag varit och hämtat hem min lilla bebis!

Vi valde att operera bort båda sporrarna så att hon inte kan råka ut för det här igen!

Det är för hennes skull men jag mår jätte dåligt eftersom jag ser på henne att hon inte mår bra. Det måste ju göra ont på henne!

 

Som tur är så har jag stöttande vänner och en stöttande familj som hjälpte mig igenom det här!

Koffe fick henne att gå runt så nu verkar hon vara vaken! Det är lite svårt för henne att gå ute men vi har löst det med strumpor! Så nu är frågan hur vi ska göra inatt med hennes ben! Vi vill ju inte att hon biter hål på det !?

Av Sara - 15 december 2009 21:17

Då har jag varit och hämtat hem min lilla bebis!

Vi valde att operera bort båda sporrarna så att hon inte kan råka ut för det här igen!

Det är för hennes skull men jag mår jätte dåligt eftersom jag ser på henne att hon inte mår bra. Det måste ju göra ont på henne!

 

Som tur är så har jag stöttande vänner och en stöttande familj som hjälpte mig igenom det här!

Koffe fick henne att gå runt så nu verkar hon vara vaken! Det är lite svårt för henne att gå ute men vi har löst det med strumpor! Så nu är frågan hur vi ska göra inatt med hennes ben! Vi vill ju inte att hon biter hål på det !?

Av Sara - 15 december 2009 11:00

Nu ska jag åka till veterinären med Chili!

Hon mår inte bra så Koffe bestämde att det är lika bra att åka till veterinären med henne så hon slipper lida! Så vi får se hur hon mår när hon kommer hem!

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards