Alla inlägg den 21 december 2009

Av Sara - 21 december 2009 22:05

Då har man varit iväg och inhandlat lite julklappar till...

Dom verkar aldrig ta slut! Nu har jag bara svärfars julklapp kvar sen är det STOPP!

 

Koffe ligger däckad på soffan så nu funderar jag på om jag ska diska eller om jag ska krypa ner i sängen... Svårt val... Disken går ju tyvärr ingen stans men nu har jag försökt vila hela dagen så jag kanske ska krypa ner i den stora varma sängen  och sova ett par timmar!?

Vi får se hur jag gör, måste äta något också...

Av Sara - 21 december 2009 18:17

Nu sitter jag vid den här förbannade dumburken igen och jag har fortfarande inte fått något gjort...

Koffe kom hem runt lunch, han är sjuk så han har legat och sovit sen dess. Jag passade på att åka och handla med min kära mor. Kände att jag behövde sysselsätta mig lite. Jag har jättesvårt att göra saker när Koffe är hemma.

 

Jag gjorde i ordning en liten lista förut på saker som jag skulle göra:

  1. Diska
  2. Vika tvätt
  3. Dammsuga
  4. Skura
  5. Ringa malmstaden
  6. Planera dagens middag (laga den)

Jag har BARA ringt till malmstaden annars har jag inte gjort något.

Ska åka till City Gross med svärmor och svärfar var efter och innan dess tänkte jag slå in dom sista julklapparna och gå ut med Chili   

Imorgon lär jag inte få något gjort heller, Koffe ska ju vara hemma   

Av Sara - 21 december 2009 10:35

Jag är helt slut i hela kroppen. Har haft snor ont under natten men inte riktigt vetat vart jag ska ta vägen.

Ropa på mamma hjälpte inte för hon hörde mig inte  

 

Nu försöker jag planera dagen men vet inte riktigt vad jag orkar med. Chili har fått medicin men jag skulle behöva diska, vika tvätt, dammsuga, skura, planera dagens middag och ringa till malmstaden också.

Det är något fel med kranen inne i badrummet och det får dom fixa NU! Inte efter jul och nyår.

Får se om jag får tag i Martin så han kan hjälpa mig bära lite skit som jag ska ha ner i källaren.

Vi får se hur det blir, nu ska jag släppa ut Chili

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards