Alla inlägg den 19 december 2009

Av Sara - 19 december 2009 21:30

Då ligger Cajsa och sover. Tror det har varit en jobbig dag för henne, på ett positivt sätt iallafall   

 

Vi har varit och lekt bröderna Carlson och det tycker Cajsa är jätte kul. Jag tror nog dom också tycker det är kul.

Sen blev det lite pepparkaksbakning men efter 5 minuter hade alla barn tröttnat så då satt jag där själv med all deg. Koffe och Ante skulle hjälpa mig men dom lekte mer än hjälpte    Men alla blir vi barn när det närmar sig Jul.

 

Efter en full eftermiddag med massa lek och bus var det dags att röra sig hemåt. Jag hade redan räknat ut att Cajsa inte skulle orka gå hem till oss så vi lånade med en snowracer som hon kunde åka på.

Cajsa och Koffe tyckte det var jättekul och sprang omkring i snön och lekte för fullt. Upp och ner i varenda backe som dom hittade.

 

Cajsa var iskall när vi kom hem så det blev ett bad och sen mackor med varmchoklad  för mig och Koffe iallafall. Cajsa åt kyckling och kall oboy  Hon är inte som alla andra barn   

 

Nu ligger hon och sover i våran säng med Koffe och jag sitter vid varsin dator. Känner att det börjar bli dags att sova för mig med. Det är ju en dag imorgon också

Cajsa sover  

Av Sara - 19 december 2009 11:45

Idag ska vi vara barnvakt åt Cajsa

Mamma och pappa ska på sitt årliga julbord med Marie och Micke och då brukar Cajsa vara med oss istället.

Hon ska sova här så det blir full rulle och sen ska man se till att aktivera henne på det också... Vad ska man hitta på?

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards