Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Sara - 12 januari 2010 21:15

Idag är det alltså den dagen jag ska föda. Enligt beräkningarna iallafall

Men det kommer inte komma någon bebis idag.

Jag kommer få gå fram till nästa vecka någon gång så därför funderar jag på att stänga av min mobil och sluta med alla chattar och sidor som jag använder.

Det är så jävla tjatigt och jobbigt när alla ska fråga 711gånger om bebisen har kommit eller ej.

 

En annan sak jag har tröttnat på är när folk inte har annat för sig än att sitta och snacka om mig och mitt privatliv med folk som inte har med det har göra.

Just nu handlar det inte om någon jävla tonårsbrud utan min mans styvfarsa.

Han sitter på jobbet och disskuterar vad jag och Koffe har och inte har köpt hem till bebisen.

Och vad vi har och inte har gjort iordning ännu.

Problemet som han inte fattar är den att i min familj/släkt har vi som tradition att min mamma ska bädda sängen när jag ligger på BB.

Det är hon som ska fixa och ordna här hemma genom att inhandla saker åt oss.

 

Och det är något som jag tycker är skönt, jag vill inte ha en färdigbäddad säng stå här, eller paket med blöjor som jag kanske aldrig får chansen att använda.

Vad händer ifall det skulle hända bebisen någonting?

Då har jag allting står här hemma och måste åka hem och ta hand om det.

Hur kul är det?

Eller ska Koffe tvingas göra det?

Nu får vi hålla tummarna på att det inte händer något för det är något som jag inte skulle klara av.

Men jag hoppas att somliga kan ta hand om sina egna liv istället för att lägga sig i mitt.

 

Har man inget snällt att säga behöver man inte säga något alls

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards