Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Sara - 1 januari 2010 13:30

Då var det ett nytt år med nya löften.

Jag har faktiskt inte avlagt något korkat löfte det här året. Men jag hoppas ändå det blir ett bra och lärorikt år.

 

Året som har gått

2009 var ett väldigt händelserikt år, mycket glädje men tyvärr även en del sorg.

Jag har märkt att livet inte alltid är en dans på rosor. Men efter regn så kommer alltid solsken igen.

Jag (vi) har lärt mig (oss) att i ett förhållande måste man hålla ihop, stå bredvid varandra och stötta varandra vad som än händer.

Förhållande/äktenskapet går inte bara ut på sex och känslor utan även en vänskaplig relation där man kan finna tröst hos varandra och trygghet.

Under 2009 fick vi höra några ord på vägen, något som man bör tänka på när det gäller äktenskapet eller bara ett vanligt förhållande:

 

Kärleken är som en spännande bok.

Ibland går allt bra, ibland går allt på tok.

Läs varje sida med försiktighet,

så varar lyckan i evighet

 

2010?

Jag lyckades ta mig igenom 2009 så nu, någon gång i Januari 2010 kommer jag och Koffe få ett litet barn. Vi tar nu steget ut i den "vuxna" världen genom att bilda en familj tillsammans.

Ingen av oss vet hur det kommer att bli, men jag tror och hoppas att vi klarar det så länge vi håller ihop.

Livet har många prövningar att ge


Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards