Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Sara - 13 januari 2010 10:15

Jaha då har man gått en dag över tiden. Varför just jag?

Jag som så gärna vill att han/hon ska komma ut nu. Alla andra har redan fått sina små bebisar, till och med några som ska ha i februari   

Men tydligen så är det inte dags för mig än, jag hade några värkar inatt.

Men dom ledde ingen vart så nu ger jag fan i alla dessa värkar.

Jag tror inte på dom längre när dom ändå aldrig leder till någon bebis.

 

Nu är jag iallafall ny duschad *skönt*

Har mina dagliga sysslor (plocka in disken, diska, bädda, laga mat och dammsuga?) kvar att göra men tänkte ta dom efter jag ätit mellan mål.

Idag blir det gröt *gott* Sen ska lilla Chili ut också men hon har inte gått upp ännu  

Hon är inte som alla andra hundar men ut måste hon så jag ska nog få ut henne innan jag äter mellanmål.

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards