Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Sara - 4 januari 2010 11:41

Då har halva den här dagen sprungit iväg.

Va hemma hos mamma och pappa klockan 6 imorse och hade Cajsa i ett par timmar innan det var dags att lämna henne på frita till klockan 9.

Mamma hade gjort varmchoklad   Den är såå god både kall och varm så jag drack den kall, annars blir jag så trött och det va jag redan.

Cajsa är en liten   på morgonen. Hon låter mig ligga och sova medan hon äter frukost och tittar på tv. Sen när min klockan ringer (8,00) så vet hon att det är dags att göra sig iordning för att gå.

 

När jag hade lämnat henne gick jag förbi mammas jobba för att få umgås med henne lite. Skulle (om jag kunde) vara med henne 24timmar om dygnet. Men hon måste jobba så jag kan inte det.

 

Men snart kommer bebisen och då har jag någon att vara med iallafall

Just nu känner jag mig jätte ensam och vill bara vara med mamma. Jag har blivit en riktigt mammagris.

Men man kan inte alltid vara med sin mamma så då får man vänta tills hon har tid och då kan jag vara med min mamma

 

Nu ska jag lägga mig och vila lite så jag orkar med den här dagen också.

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards