Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Sara - 28 januari 2010 16:00

Äntligen har jag blivit mamma

Inatt 00,44 föddes våran lilla son.

50cm lång och vägde 3325gram

 

Jag behövde inte bli igång satt utan det startade av sig själv.

 

Förlossningen gick jättebra, min mamma och Koffe var med mig hela tiden. Och det är jag SÅÅÅÅ tacksam för. Jag hade nog aldrig klarat det utan deras hjälp.

 

Jag hade ju varit tvungen att göra det men jag är glad över att dom var med mig så att jag slapp genom gå det själv.

 

  Conny Morgan Emanuel Steiner

 

  

Här är den första bilden på mig och min son

 

  

Här är han nyvaken med fina mössan som mormor stickade åt honom.

 

Världens stoltaste morföräldrar och moster Cajsa va förbi runt lunch och hälsade på. Så lilla Conny fick en nalle av moster Cajsa.

Jag hade bestämt att det var just hon som skulle ge mitt barn den första nallen. Det var nämligen jag som gav henne hennes första nalle, ett litet lamm

Eftersom min pappa heter Conny och min son har fått sitt namn efter honom kommer jag fortsätta kalla honom för Junior i bloggen.

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards