Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Sara - 2 oktober 2010 22:13

Pärlor, paljetter och en tvättmaskin? Det är dagens fråga!

Det är ganska intressant vad som egentligen gör oss glada. Vad som får fram det där speciella leendet från öra till öra.


För ett par veckor sedan fick min svärmor sin julklapp.

(Ja, vi är ute tidigt i år )

Jysk har en bänk i "Livia" serien som hon absolut ville ha och har tjatat om så jag höll på att DÖ!

Så till slut så åkte vi (Ante, Daniel, Koffe, Jag och Conny "Jr") och köpte den till henne. När Daniel kom upp med den där stora kartongen som det stod God Jul på fick Tina det där leendet. Från öra till öra.

Det var så himla kul att se det! Speciellt när Tobbe kom hem 2veckor tidigare med en hylla som hon INTE blev ett dugg glad över.


Det jag ville komma fram till med det här onödiga inlägget va att idag fick Tina en ny present. (Men inte av oss den här gången utan av sin make)

Hon fick en ny tvättmaskin.

Hon satt i soffan och var överlycklig. För det va precis en sån hon ville ha.

Hon satt och skröt om den hur bra den va. Och vet du vad; Den lyser till och med i mörkret!(?)

Inte för att jag förstår va det ska vara bra för men hon tycker det är jättebra(?)


Efter ett tag när vi pratat om den och sätt den så var jag bara tvungen att skämtsamt fråga henne;

Om du fick välja, ett vackert diamant halsband (för samma summa som tvättmaskinen) eller en ny tvättmaskin!?


Ni kan aldrig gissa vad hon valde !?


   _____________________________________________  

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards