Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Sara - 7 oktober 2010 21:00

Vaknade i morse av regnet som smattrade mot rutan.

Va lite halv kyligt i rummet så jag drog täcket lite högre upp och myste med min älskade son. Då slog det mig att vi skulle ha en pyjamas dag   

En pyjamas dag innebär att man bara är hemma och myser hela dan.

Ganska skönt ibland.

Visserligen har vi haft besök men det gör inte mig nått. Det är ju inte mitt fel att dom kommer när det är pyjamas dag.


Nu börjar vi äntligen komma nån vart med Connys rum igen.

Jag fick bort den mesta tapeten och Koffe har slipat och spacklat lite!

Conny och jag gick över till Helen och moster Anneli. (I pyjamas så klart) för att ta en kopp kaffe. Och för att hålla Conny vaken.


Vi har kommit på att om han är vaken till 8 äter då och sen lägger sig direkt så sover han hela natten   

Så nu ligger han och sussar så gott!

Ska nog också krypa ner och locka med mig maken...


  ____________________________________________



Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards