Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Sara - 5 oktober 2010 20:38

Jag hör av mig!

Det är en mening man hör ganska ofta men sen är det inte mer med den saken.

Samma personer bara lovar saker men håller dom inte.

Irriterande? Ja, ganska mycket.

Men jag börjar bli van.

Det komiska är att dom oftast kommer sen när dom vill nått!

Jag är helt klart för snäll


Nu är det kväll igen och jag sitter vid datorn.

Koffe har precis lagt Conny. Det tar 5minuter för honom och 30minuter för mig   

Vad gör han som inte jag gör?

Skönt att det är på det viset också. På så sätt får jag lite egentid här vid datorn.

Oftast sitter jag och snackar med andra mammor.

Det har blivit lite av min kvällsrutin.

Här sitter jag ofta om kvällarna. Det är ganska skönt att sitta och snacka lite skit samtidigt som får och ger råd till varandra.

En del bor nära och andra bor långt bort.

Men ändå finns dom alltid där när man behöver snacka lite!

Det gillar vi skarpt!  

Sånna vänner behåller vi!


  _____________________________________________  

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards