Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Sara - 4 oktober 2010 21:24

Jag hatar när man får stånd och kalsongerna går sönder.

Sitter och funderar på om det verkligen kan hända!

Men då svara Koffe (smartskalle); Ja om jag tar på mig Elias (7år) kalsonger!

Vilket som så tyckte jag att den "rubriken" va lite rolig.

Min syssling Camilla hade skrivit den på sin facebook!

Man hittar nog allt på facebook.


En ganska intressant sak som jag hittade eller snarare upptäckte på facebook var att jag tydligen blivit singel. Varken Koffe eller jag visste om det. Men facebook hade bestämt det så jag blev lite full i skratt.

Spekulationerna kom givetvist igång och bättre blev det ju inte av gårdagens inlägg!

(som för den delen handlade om någon annan persons relation och inte min)

Folk trodde självklart att vi gjort slut och ringde, messa och skrev på facebook.


När jag fick tiden sen så ändrade jag min status till gift som jag fortfarande är, sen satt jag och glodde runt lite på nätet.

Sen när jag logga in på facebook igen o kollade min profil stod det att jag va änka   

Nu är det inget kul längre.

Nån loggar alltså in på min facebook och ändrar min relationsstatus med flit!

Jag trodde det va något strul med facebook först!

Men icke sa nicke! Nu har jag ändrat min lösen iallafall! Även på mejlen


Nu är jag skitförbannad och jag tror jag vet vem det är!

Samma idiot som skickade hem massa skit från Yves Rocher.   

Henne lägger vi också i parasit lådan!

Nae nu vill Koffe sova!

God Natt!

  _____________________________________________  

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards