Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Sara - 13 oktober 2010 22:22

Förbannade j*vla skit Yves Rocher människor som skickar hem massa skit!

Förbannade j*vla apj*vel som skickar det!

Jag vill ju inte ha det!

Vem f*n är det som roar sig med att skicka hem det till mig!?

Det kan väll inte va samma idiot igen!(?)


Nae, det tror jag inte ens om henne!

Vilket som så måste jag ringa dit imorgon och säga att jag INTE är intresserad!


Jag har ju inte massa annat att göra imorgon menar jag!

Listan blev visserligen lite kortare idag men den fylls ju på imorgon igen!


God Natt alla icke parasiter   


Av Sara - 13 oktober 2010 14:02

Conny Jr ligger och sover.

Det är alltså nu jag ska passa på att beta av den där långa listan med massa saker att göra. Men jag har inge lust   

Jag vill ligga i soffan med en filt över mig och äta choklad.

Mmm... Och kanske lite varmchoklad.

Det är precis va jag vill göra. Med lite tända ljus på bordet kanske.


Nackdelen är ju att tvätten blir ju inte vikt av sig själv.

Nån borde uppfinna en maskin som viker tvätten!

Hatar allt som har med tvätten att göra just nu!

Men ibland är det bara att bita i det sura äpplet.


Måste dra över med den där förbannade maskinen också!

Jag hatar den, den hatar mig!

Men ändå måste vi träffas titt som tätt för att få lite ordning på torpet!


Nae, listan blir ju inte kortare av att man sitter här.

Men jag kanska ska fortsätta titta efter en sommarstuga...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards