Alla inlägg den 17 november 2012

Av Sara - 17 november 2012 20:53

Titta vad jag hittade, en liten app som gör att jag kan blogga lite enklare och smidigare :-) Nu ångrar jag absolut inte att jag bytte tillbaka hit efter 2års frånvaro.
Nu blir det mer tv tittande, så mycket bättre :-)

Av Sara - 17 november 2012 12:01

Efter nästan 2års bloggande på minbebis har jag nu beslutat mig för att återgå till bloggplatsen. Det har varit 2 fantastiska år på minbebis men det ibland kändes det som om mina inlägg inte riktigt passade in där.

Jag hade helt glömt bort den här bloggen men när Jossan började blogga här kollade jag om min gamla (nanny.bloggplatsen.se) fanns kvar och där var den. Läste igenom några gamla inlägg och sen var jag fast. Självklart ska jag blogga på en sida där jag kan blogga om det jag vill och inte det jag känner mig tvingad till att skriva om. Så efter ett par fin justeringar är jag nu tillbaka och bloggar fast under mitt riktiga namn sarasteiner.bloggplatsen.se


 

 

Mycket har förändrats dom senaste 2åren, jag och Koffe är fortfarande gifta (konstigt nog ;-)), Conny är snart 3år (i januari) och är mer vild än tam som man brukar säga :-) Vi har även utökat familjen med en till liten kille som heter Nils som är 7månader    Chili är också kvar i familjen och är numera 10år, hon börjar bli riktigt gammal och tyvärr så börjar det nog att gå mot slutet för henne men vi hoppas på att få ha kvar henne ett par år till... Det finns hur mycket som helst att berätta men just nu står det stilla, snyggt att få "blogg-torka" redan första dan   

Jag kommer den närmaste tiden att fixa och ordna i ordning bloggen som jag vill ha den och även flytta över mina inlägg jag skrivit på minbebis... Men det får bli ett senare projekt för nu ska jag ta en dusch och sen till frissan för lite ändringar här i livet   

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards