Alla inlägg den 29 november 2012

Av Sara - 29 november 2012 19:03

Varför ha ett sjukt barn när man kan ha två? Nils har också feber nu, inte lika hög som Conny men det kanske beror på att jag upptäckte Nils feber tidigare än jag upptäckte Connys... Får se hur den här natten blir...

Av Sara - 29 november 2012 16:58

Mammas stora hjärta är sjuk. Febern kom från ingenstans och slog till direkt. Han var pigg och busade för fullt men var lite varm. Lite varm visade sig vara rätt så varm 39grader, så nu ligger han och sover i våran säng, helt utslagen.. Nils försöker att ropa in till Conny och få lite uppmärksamhet men utan någon respons (ganska förståligt)

Koffe är kvar på jobbet och byter däck min bil, duktig make    Ska ringa till honom och be han köpa hem lite piggelin till våran sjukling. När man är sjuk får man äta massa glass och ingen mat. Det har nämligen Connys farfar sagt och han bestämmer (Connys ord)... Men Nils och jag tänkte iallafall få lite mat i magen, ägg & bacon står på menyn idag, hoppas att Conny kommer upp och petar i sig lite iallafall...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards