Alla inlägg den 25 november 2012

Av Sara - 25 november 2012 20:17

 Är det för tidigt att julpynta? 1 December/Första advent är ju nästa helg så det borde ju vara okej att börja lite nu. Gardiner och dekorationerna i fönstrena iallafall, eller? Jag har kommit så långt att jag burit in 2kartonger sen är jag kvar i tänker stadiet när det gäller att tvätta fönster och hänga upp nya gardiner. Jag försökte flörta med min svärmor men hon var ganska svårflörtad på den biten *typiskt*

 

Idag har Conny hjälpt mormor i tvättstugan, han passade på att prova moster b:h   

Förutom tvättstugan har vi plockat och röjt här hemma (som vanligt), nu börjar det se ut som ett "normalt" hem igen. Det är bara dom där jävla barnvagnarna som är ivägen hela tiden, vet inte riktigt vart jag ska ställa dom utan att dom står i vägen. Nackdelen med att bo som man bor. Kanske ska skaffa ett barnvagnsförråd på gården... Har ju trots allt fyra vagnar som bara står (men används regelbundet) men dom är ju alltid i vägen. Måste fundera på vart jag kan göra av dom när jag inte använder dom...


  


Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards