Alla inlägg den 18 november 2012

Av Sara - 18 november 2012 22:22

 

Idag har vi haft en riktigt mysig familje söndag   

Koffe höll sig hemma precis som han lovade (kors i taket), så vi tog oss tid att äta frukost tillsammans utan någon stress och bara njuta av varandras närvaro. Låter lite löjligt nu när jag läser det men det var underbart mysigt och skönt    Efter frukosten blev det lite små plock här hemma innan det var dags att bege sig till stan för att gå på Lego utställningen som var på arbetets museum. Det var nog den sämsta utställningen jag någonsin varit på.

Jag trodde att det skulle vara massa legobyggnade/saker som var ihop byggda som man kunde gå och titta på men icke. Jag tror att det var max 10 olika saker man kunde titta på, fanns lite (jävligt lite) lego man kunde köpa. Och en massa bord som man kunde sitta och bygga lego vid. Det var kanske en jättebra idé men dom hade ställt borden så dumt att jag inte tog mig fram med barnvagnen och kunde se alla motiven dom gjort.

Rent ärligt så tror jag att Koffes småbröder har flera saker i legoväg att ställa ut en det vi var och tittade på...

Men men, gjort är gjort och vi fick iallafall familjetid och det är det som är huvudsaken   


Nu på eftermiddagen har vi tagit det mest lugnt, vi var hemma hos Koffes mamma och fikade lite, jag skjutsade Dennis & Daniel till träningen och sen var det dags för middag. Till Conny och Koffes stora förtjusning serverades det glass till efterrätt idag. Nils fick också en liten portion och det var jättegott    Bilden högst upp är Connys tallrik med glass som han fixade iordning själv (mammas duktiga kille).

Klockan är mycket och det är dags att sova, imorgon hade jag tänkt besöka barnens faster, farbror och kusin men svarar man inte när man ringer så blir man utan besök, tror jag satsar på lite shopping imorgon istället   


  

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards