Alla inlägg den 19 november 2012

Av Sara - 19 november 2012 20:18

Bara för att jag kan (och vill) så tar jag mig lite välförtjänt egentid. Jag ångrar (med facit i hand) att jag inte köpte någon ansiktsmask och hårinpackning när jag ändå stod och tittade på dom... *suck* Alltid lätt att vara efterklok
Blir att njuta lite extra av skumbadet, att Koffe är hemma och tar hand om barnen... Egoistiskt???

Av Sara - 19 november 2012 20:18

Bara för att jag kan (och vill) så tar jag mig lite välförtjänt egentid. Jag ångrar (med facit i hand) att jag inte köpte någon ansiktsmask och hårinpackning när jag ändå stod och tittade på dom... *suck* Alltid lätt att vara efterklok
Blir att njuta lite extra av skumbadet, att Koffe är hemma och tar hand om barnen... Egoistiskt???

Av Sara - 19 november 2012 08:41

Då var det måndag igen och en ny vecka är igång. En ny arbetsvecka för somliga men jag fortsätter njuta av min mammaledighet :-)
Barnen äter frukost och jag sitter och njuter av mitt morgon kaffe, jag borde se till att få i mig själv något också men jag hinner aldrig på morgonen när jag är själv med barnen. Delvis så ska Conny alltid bråka och strula innan (om) han äter, Nils måste jag mata något som inte alls funkar idag :-( Det är inte intressant att äta frukost när storebror bara fjantar sig *suck* Conny däremot äter bra (trots strul och fjant), han är inne på sin andra portion gröt, han satsar på att bli lika stor och stark som Håkan (våran granne) så han kan brotta ner morbror Dennis *haha*
Det är bra när barnen har mål här i livet ;-)
Nahe, se vad jag och barnen ska hitta på idag, hade ju planerat shopping men jag tror att jag väntar med det tills Koffe kommer hem...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards