Alla inlägg den 28 november 2012

Av Sara - 28 november 2012 23:20

Tänker på dig, tänker på allt du gjorde och på allt du tyvärr inte gjorde.
Funderar på om du vet hur mycket du betydde för en del...
Tänker på hur mycket du betydde för Koffe, hur mycket han saknar dig och hur mycket han förnekar det...
Allt för ofta tänker jag tanken, tänk om...
Dom har sagt åt mig att inte tänka så, men hur lätt är det? Tänk om...

Av Sara - 28 november 2012 13:08

På morgonen när man är trött, då måste man gå upp. Och på kvällarna när man är pigg då måste man gå och lägga sig (eftersom man måste gå upp tidig kommande dag). Varför!?
Två dagar i rad har vi försovit oss, igår vaknade jag av Nils fot i ansiktet tio i åtta. Upp och väcka Conny och se till att båda barnen fick i sig frukost. En stressig morgon, något som jag lovat både mig själv och barnen att undvika...
Idag väckte Conny mig kvart över åtta *suck* Jag måste köpa en ny klocka som låter lite mera... Jag hade varken ork eller lust att stressa med barnen så vi blev hemma idag :-)
Så vi passar på att göra lite julfint och njuter av dom tjocka vita flingorna som faller mot marken (och smälter bort lika fort igen)

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards