Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Sara - 2 augusti 2012 15:45

Nu snarkar 2 av 3 men den tredje har bara ett halvt öga öppet så snart kan även jag vila :-) Vem är vaken och vem sover? På min högra sida ligger Conny däckad som en klubbad säl, i mina armar ligger även Nils och sover och på min vänstra sida snarkar James som jag vet inte vad… Jag hann inte ens skriva klart andra meningen innan det sista monstret gjorde dom andra sällskap i drömmarnas värld :-) Nu är det lugnt och skönt här hemma, gissa vad jag ska göra nu ;-)

Av Sara - 2 augusti 2012 13:15

 

Jag älskar barn, men för min del räcker det med dom två prinsar jag har (iallafall nu) Idag är jag barnvakt till grannarnas grabbar, James & William. Det är också två underbara killar men James och Conny ihop är inte alltid den bästa kombinationen, på ett eller annat sätt lyckas dom alltid hitta på något litet hyss så det gäller att alltid ha ett vakande öga över dom. William gör inte mycket väsen av sig, han är ute och leker (heter det leker när man är 7år!?) med sina kompisar men när han väl kommer hem så triggar han upp små grabbarna på ett par sekunder och vips så är det k a o s här hemma. Så om jag just nu, i skrivandets stund skulle avgöra min framtid så kan vill jag inte ha flera barn ;-) Men nu ska jag och grabbarna bus lägga oss och vila en timme eller två så jag kanske ångrar mig då ;-) Hej så länge!

Av Sara - 2 augusti 2012 10:45

 

Ute skiner solen och här ligger vi, jag, Nils och James, och myser framför tv:n. Vi borde kanske vara ute och njuta av det vackra vädret men alla är vi lite extra sega så Li håller oss inne och njuter av lugnet istället :-) Snart är det dags att hämta Conny på dagis och sen hem och fixa lite lunch åt barnen. Är barnvakt till grannens två monster så idag blir det ingen middagsvila för min del :-( Om jag inte mot förmodan skulle lyckas få Conny och James att sova nån timme eller två men det är lättare sagt än gjort. Men nu är det dags att hämta Conny på dagis, funderar på vart William tagit vägen, han skulle ju vara hemma halv elva igen…


Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards