Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Sara - 7 augusti 2012 22:15

Nils ligger bredvid mig och sover, han vaknar var femte minut och gnäller tills jag lägger mig bredvid honom och då somnar han om. Conny och Koffe ligger i Connys säng och sover (ovanligt?) och jag vet inte om jag orkar bråka med Koffe för att få upp honom. Han lovade att hänga tvätten men jag antar att jag får göra det nu :-( Men sen blir det att krypa till sängs, är helt slut efter dagens promenad och trött efter en hel dag utan kaffe, huvudvärk…

 

Av Sara - 7 augusti 2012 15:45

 

Nils och jag tog en promenad på förmiddagen bort till mammas jobb, något som känns nu i efterhand. Nils tyckte att det var jättekul när mamma (jag) kämpade och flåsade upp och ner i backarna. På mammas jobb stoppade jag i mig lite energi, en skinkmacka och juice, det hade smakat bra med en kopp kaffe men inget kaffe :-(
Nu har jag fixat med lite hushållssysslor här hemma och ligger på soffan och tar det lugnt. Snart dags att börja med maten men först ska jag väcka Conny. Mammas lilla hjärta är helt slut efter ett par timmar på dagis

Av Sara - 7 augusti 2012 07:15

 

Har en jättetrött kille här hemma som INTE vill gå upp. Började vecka honom halv 7 men till ingen nytta… Det märks ju vem som är hans pappa, jag har samma problem med honom på morgonen *suck* Men nu blir det andra bullar, idag är det dagis för herrn och dit ska han gå…

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards