Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Sara - 5 augusti 2012 11:00

Jag kommenterar och gnäller ofta om min vikt/storlek. Att jag vill gå ner i vikt och bli av med graviditetskilona och lite till. Men aldrig kommer man till skott och undanflykterna blir fler och fler. Men idag fick jag äntligen arslet ur vagnen och tog mig en morgon promenad på 2,5km i rask takt :-) och det var skönt. Istället för att ligga i sängen en timme extra och bara bli segare känner jag mig nu piggare och gladare. Hoppas bara energin/viljan stannar kvar så det inte var nån engångsgrej…
Dagens middag är klar hämtade hos mamma & pappa :-) Så nu är frågan vad man ska göra med den här dan, grannarna vill att vi följer med till Vasaparken men mina tankar lutar mera åt en liten utflykt till Kvarsebo så man kan beställa fika till Nils dop… Får se vad Koffe tycker och tänker, men känner jag honom rätt så blir det nog att bara vara hemma tyvärr

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards