Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Sara - 17 augusti 2012 21:30

Nils och jag ligger och halv sover på soffan medans Mr K tittar på tv. Om ett par timmar får jag gå och lägga mig, hoppas jag. Imorgon ska vi ner på marknaden och titta lite. I vasaparken har dom olika aktiviteter för familjer/barn så vi går nog förbi där och kollar läget, beroende på hur natten blir. Mr K har en förmåga att vara uppe sent, sen Nils som vill äta vid 2-tiden… Kan bli en jobbig/tung natt, får hoppas att båda sköter sig i natt ;-)

Av Sara - 17 augusti 2012 18:30

Ligger i sängen och pratar med Nils, eller egentligen är det han som pratar och jag lyssnar. Han är riktigt pratglad nu för tiden, måste komma från hans mamma ;-)
Om ett tag är det dags att gå, dags att gå till “jobbet”. Hade tänkt vara mammaledig ett halvår men fick hoppa in och ta ett extra pass hos mr K, det är extra pengar så vad gör man!? Eftersom jag fortfarande ammar så ska Nils följa med mig, så nu har vi/jag packat våran väska för en jobbnatt… Oj, va klockan springer iväg, dags att röra på sig  

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards