Alla inlägg den 5 augusti 2014

Av Sara - 5 augusti 2014 16:54

Vad är klockan?
- okej 45 minuter kvar
Vad är klockan?
- ok 35 minuter kvar
JAA! Nu är det bara 30 minuter kvar

Sakta men säkert tickar klockan på
Barnen har skött sig otroligt nog jätte bra på bussen upp
Lite små tjafs nu på terminalen men vem faan tycker om att vänta?
Emma frågar vad klockan är var tredje minut
Hon är mer otålig än barnen
17:15 får vi kliva på båten, barnens miner när dom såg båtarna var obetalbar
Fattar in hur vi lyckades hålla det hemligt så länge...

Nae, nu börjar mitt ljusgråa linne bli mörkgrått i värmen
Conny ligger på golvet och vilar, Nils halvsover i vagnen
Jag kan lova att det här inlägget är inte ens hälften så snurrigt som det är på terminalen

Av Sara - 5 augusti 2014 10:35

Grattis på födelsedagen
Jag kan fortfarande inte förstå att du är borta
Conny pratar fortfarande om att han ska flyga upp till himlen och hämta dig
Ta hem dig till mormor Maj för det är där du hör hemma
Saknaden efter dig är stor även fast jag vet att du har det bättre där du är nu

Älskar och saknar dig min älskade morfar
Grattis på födelsedag

Av Sara - 5 augusti 2014 07:59

Nu börjar jag fundera på vad faan jag har gett mig in på!?
Är det försent att dra sig ur?
Svaret på den frågan är ju ganska enkel - ja det är försent
Kasta i barnen frukost, duscha av dom och sen mig själv
Sen är det bara att bege sig ner mot stationen för att åka på äventyr med dom andra mammorna och deras barn
Håller tummarna för att barnen sköter sig

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards