Alla inlägg den 6 augusti 2014

Av Sara - 6 augusti 2014 23:48

Reaktionen och minen på Nils när han kommer upp och ser att HANS pappa sitter i soffan går inte att beskriva
Han kröp upp i Koffes knä och myste in sig direkt
Efter ett tag påpekar Koffe att Nils är varm, så jag känner efter både på ben, armar och huvudet men känner inget
Hämtar termometern för att lugna Koffe - faan Nils har feber
Kollar även mig själv - jag har också feber *suck*
Aja lite feber är ju inte så farligt så nu kryper vi i säng och hoppas att vi är feber fria imorgon
Vi ska ju på road trip på fredag igen ;-)

Av Sara - 6 augusti 2014 17:00

Haft en underbar resa, barnen har skött sig exemplariskt och jag kommer garanterat göra om det igen
Självklart finns det vissa saker man kommer göra annorlunda men det är ju första gången :-)
Fattar inte vad det är som jag har varit så rädd för
Eller jo men det tänkte jag inte på under hela resan :-)

Nils sover och Conny kollar på film
Snart ska vi stanna för en liten fika rast, barnen är hungriga och Nettiz vill ha körv

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards