Alla inlägg den 12 augusti 2014

Av Sara - 12 augusti 2014 23:11

Kasta inte sten när du sitter i glashus!
Vilken tur att vissa människor älskar mig och inte bli sura över att mitt minne inte är vad det en gång var
Men till mitt försvar så har telefonen gått varm och du hamnade i glömskan
men jag slår en signal imorgon (om jag kommer ihåg det)
Puss puss

Av Sara - 12 augusti 2014 00:17

Fuck den här skiten om att man inte kan var vänner på grund av olika politiska åsikter, kommer från olika länder, har olika kulturer eller vad faan alla gnäller om hela tiden!

Men när en människa till mig (som står mig nära) säger att hon inte vet vem Betty Boop är så vet jag inte om vi kan vara vänner längre    

*haha* Nae, så känslig är jag inte! Men när hon frågade flera gånger vem det var och jag insåg att hon faktiskt menade allvar så började jag fundera på vad det är för vänner jag umgås med!!! *haha* Älskar mina underbara vänner - även dom som inte är lika smarta och begåvade som mig!

Nils sa nyss åt mig: nae mamma, hejdå kompis! Så det var nog dags att lägga på luren! Tur att vi kan smsa istället och att barnen inte störs av det    Fast jag tror nog att det är dags att sova nu, klockan ringer klockan 6. Tänkte försöka hinna med en löptur innan det barnen ska lämnas på dagis, Cajsa på fritidsgården och en annan ska till skolan! Jippi! Första dagen på den här terminen

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards