Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av Sara - 13 augusti 2014 22:57

Vilken underbar dag!
Jag har skrattat så mycket att jag har ont i magen :-)
Tänk att det kan vara så kul att riva väggar, golv och tak
Det är mer än två år sedan vi tre gjorde något tillsammans, idag lyckades vi riva en hel nedervåning tillsammans :-)
Lite billigare (för min del) men jag vet inte vilket som var roligast ;-)
Aja, nu är det här projektet i rullning och jag längtar efter att få fortsätta hjälpa er på eran resa :-)

Lyckades kidnappa lilla Nellie idag
Sabina kom hem med henne ifrån dagis precis när jag skulle åka så jag frågade henne om hon ville följa med mig hem
Det behövde jag inte fråga två gånger ;-)
Medans Ante och Sabina höll på i huset passade vi på att leka hemma hos farmor och farfar :-)

Av Sara - 13 augusti 2014 12:43

Nu har samtalet kommit problemet är att arbetsledaren har lämnat arbetsplatsen så vi vet fortfarande inte vad vi ska göra
Så nu ligger vi på altanen och solar :-)
Älskar hur jag jobbar :-)
Men nu rullade arbetsledaren in med sin bil
Lite kul att han sprang förbi oss utan att se oss
Men nu tar vi kafferast

Av Sara - 13 augusti 2014 11:43

Efter att ha bogserat svärfars bil till verkstaden är vi nu ute på landet och river väggar
Det gick fortare än vad vi trodde så nu är vi klara...
Vi rev lite mer än vad vi skulle så kan det gå ;-)
Nu väntar vi på ett samtal för att se vad mer vi ska göra eller om vi ska åka hem igen

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards