Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Sara - 6 januari 2013 21:01

Igår var det dags, Frida skulle presentera sin pojkvän för oss. Dom har varit tillsammans ett tag nu så det var på tiden. Alla andra har redan träffat honom förutom vi, vad är det för fel på våran familj!? Tanken var att vi bara skulle ta en kopp kaffe, snacka lite skit och sedan åka hem. En kopp kaffe och ett glas vin för min del. Första glaset på 18-19månader, vinet kunde ju vara godare men det dög. Ett glas slutade med fyra glas och en lagom lullig Sara. Det blev väldigt mycket fnitter och Micke påpekade för Frida att han inte var något gott föredömme för sin syster, självklart skrattade vi bort det ganska fort   

Blev en liten sovmorgon för mig i morse, var ganska seg i morse men inget mer. Va inte bakis som jag trodde jag skulle vara men det kan ju bero på att jag tog varannan cola/vatten *haha* Nu pratade vi om att vi snart skulle dricka vin igen men då utan barn och karlar... Då kommer jag garanterat vakna med baksmälla dan därpå...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards