Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Sara - 23 januari 2013 12:17

Idag träffade jag på en gammal bekant, en bekant som jag inte har träffat på jag vet inte hur många år. Jag fick en stor kram och hela jag blev varm. Han frågade hur det var med mig och Koffe, hur många barn vi har och lite allmänt snack. Sen går han fram till bilbarnstolen, tittar ner och säger sekunden efter: Gud, va lik han är Koffe... Jo, dom säger det :-) Just nu kan jag bara komma på en som har sagt motsatsen... Hon undrade om jag var säker på vem som var pappa. Men här behövs inga faderskapstest, för det första har jag 0 otroheter i bagaget för det andra så syns det vem som är pappa till mina barn :-)

Med det är kul när gamla bekanta som man inte träffat på 100år ser det direkt :-)

Av Sara - 23 januari 2013 10:38

Ligger i soffan med en varm kopp kaffe, skulle vilka stoppa fötterna i ett varmt bad... Ett gott råd när det är alldeles för många minus ute, gå inte ut i trasiga tennisskor. Fötterna är som stora isbitar och bara tanken på att jag snart måste gå ut igen får mig att frysa. Men om en timme är det dags igen, klä på sig och hämta hem min stora prins. Kylan stör mig inte egentligen men jag tycker synd om barnen... Nils har också kalla fötter, ändå har han haft en extra filt på sig I bilen... Kylan biter sig verkligen in... Han får ha tio filtar på sig när vi hämtar Conny... Tror jag tar tvillingvagnen och hämtar Conny...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards