Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Sara - 20 januari 2013 07:47

Då sitter alla barnen till bords och äter frukost. Skrik & Panik (Nils) härjar mest och högst, han vill ha full kontroll på alla andra samtidigt som gröten ska "kastas" in i munnen. Stackars barn som aldrig fått mat tidigare *suck*
Conny däremot är väldigt lugn idag, han vill ha precis samma som Eric och det får han. Allt för att han ska äta så bra som möjligt...
Men nu blev jag själv vid bordet, som vanligt får jag äta frukost i min ensamhet, kan vara trevligt om det inte vore för allt härj ifrån barnens rum...

Av Sara - 20 januari 2013 06:59

GÄSP. klockan är inte ens 7 än och alla barnen uppe. Nils var förste "man" att lämna sängen, sen hörde jag hur nån lekte inne i rummet, Eric. Nästa gång jag tittade in var även Conny uppe och lekte, så nu sitter alla tre grabbarna där inne och leker. Ganska skönt, då kan en annan njuta av sitt kaffe i lugn och ro :-)
Snart är det dags att plocka fram lite frukost till barnen och sen planera dagens äventyr... Kanske en tripp till busfabriken!?

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards