Alla inlägg den 6 november 2013

Av Sara - 6 november 2013 19:04

Tänk om saker och ting vore lika enkla att göra som dom är att tänka dom. Allting skulle bli så mycket smidigare och framförallt skulle det gå mycket fortare. Jag brukar ofta ligga och fundera på om jag inte ska ta tag i olika saker, det tar ju trots allt inte så lång tid. Så går man igenom det i huvudet och vips så är man klar med det. Men sen när man väl ska sätta igång med det så tar det hur lång tid som helst... Det är ju därför det är så tråkigt att städa, det tar så lång tid... Som att städa toaletterna, det tar ju inte lång tid, går väldigt fort bara man sätter igång. Lika lång tid som det tog att skriva föregående mening så lång tid tog det för mig att tänka att jag städar lilla toan -  tänk om jag lagt den energin på att verkligen städa toaletten och att det bara tog dom få sekunderna som det tog att tänka att jag gör det... Nån som hänger med? Nae, inte jag heller, jag bara yrar nu igen... Hur som helst så ska jag ta tag i och städa toaletterna vare sig det tar ett par sekunder eller inte...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards