Alla inlägg den 13 november 2013

Av Sara - 13 november 2013 20:54

Barnen sover sen ett par timmar tillbaka, alla kvälls måsten är fixade. Så nu har vi bäddat ner oss och kollar på tv.
Funderar på om man ska fortsätta kämpa med att hålla sig vaken eller om det är okej att sova nu!?
Det vore ju ganska skönt att sova redan nu och få en lång natts sömn...
Är det för tidigt eller helt okej?

Av Sara - 13 november 2013 18:30

Det var de de! Någon löprunda blev det inte, däremot blev det en raskpromenad på 35minuter. Hade kunnat/velat gå längre och fortare men vi hade med oss Bosse. Han är inte riktigt van vid att gå i koppel + att han ville stanna och lukta/uträtta sina behov på vissa ställen så då fick vi stanna till ett par gånger. Men imorgon är vi på't igen, en rask promenad med inslag av jogging + lite gym efteråt. Jävla PT man har skaffat som är påen som en hök när det är den här veckan. Men det är skönt, jag vill ju komma igång ordentligt och röra på mig. Det var därför jag bad henne om hjälp, henne kan jag inte säga nej till och om jag gör det kommer hon hit och hämtar mig  

Jag slipper träna på fredag snällt! hon tyckte att jag inte behöver mer än det jag får på jobbet. Sen får vi se vad helgen har att erbjuda, lördag är jag fullbokad men på söndag är det dags för självförsvar igen men vem vet, hon kanske inte tycker att det räcker!

Av Sara - 13 november 2013 14:51

Äntligen, fick jag arlset ur vagnen och be om hjälp! Jag har så svårt med det, jag vill inte be om hjälp om jag verkligen inte måste. Speciellt när det gäller skolan... Jag ber alltid svärfar om hjälp, honom har jag inte problem att fråga - det är ju familjen men när inte ens han kan hjälpa mig får jag panik. Jag får ont i magen och vet inte vart jag ska ta vägen. Men idag svalde jag min stolthet och ringde skolan om hjälp, inga problem. Nu ska jag dit på tisdag och få hjälp av läraren    Känns så jävla skönt nu efteråt, varför gjorde jag inte det tidigare? Lottie försökte hjälpa mig över telefon och visst kom jag igång då men sen när jag fastnade igen bröt jag ihop och sket i det... Men med den stenen borta från bröstet springer jag vidare, nu blir det att köra svärmor till jobbet, sen hämta grabbarna på dagis, hem laga mat och umgås med familjen. Klockan 17,30 ska jag möta upp min PT för att ge mig ut på min första löparrunda sen Z levde... Det känns konstigt att inte ha honom med sig men med min nya PT kommer det gå kanon! Hon ska hjälpa mig att få igång kondisen lite mer så jag inte står där som ett fåån på fredagar!!! Gårdagens träningspass var kanon, jag är helt mör i kroppen och blåmärkena är många... I LOVE IT! Funderar på att köra imorgon igen men risken att inte orka köra på fredag är förstor... Kanske ska ta det lite lugnt med träningen, funderar på om man ska göra som alla andra och köra plankan varje dag, finns ju nån utmaning på nätet... Jag älskar utmaningar så varför inte!?

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards