Alla inlägg den 28 november 2013

Av Sara - 28 november 2013 22:43

Jag hatar Aftonbladet plus!
Det är så frustrerande att man inte får läsa alla artiklar! Något som stör mig något enormt är när dom gör om en "vanlig" artikel till plus artikel
Jag vet inte hur många gångar jag läst rubriken på en artikel men inte haft tid att läsa dom och när jag går in ett par timmar senare är den helt plötsligt plus. Det finns även artiklar som jag vet att jag läst men som senare blivit en plus artikel
Vad är meningen?
Jag förstår att dom också behöver tjäna pengar men varför göra om artiklar bara så där?
Och varför ens lägga upp dom så att man först kan läsa dom och sedan ändra dom?
Med tanke på all jävla reklam som stör borde dom ju tjäna in lite pengar så vi andra slipper se plus skiten och bli "blåsta" på artiklar



God natt och tack för mig

Av Sara - 28 november 2013 19:26

Allting stämmer men ändå inte
Oron växer i min kropp men framförallt i mitt huvud
Känslorna är blandade och många
Tänk om saker och ting kunde vara enkla, svart och vitt
Men nae, snurrigt och grått ska det vara
Allt för att snurra till det så mycket som möjligt

Av Sara - 28 november 2013 14:40

Jag ville verkligen inte, men nu var jag tvungen

Alla människor står ju inte på nätet och ända sättet att kontakta är ju tyvärr genom facebook.

Så nu är jag tillbaka igen *suck*
Får se hur länge man blir kvar den här gången, jag tröttnar ju ganska snabbt på skiten

Och om jag ska vara ärlig så har det varit skönt att inte ha det

Sen så retar det ju så många människor att man INTE har det, lite kul faktiskt

Standard meningen den här veckan har varit: O såg du att... Nae just det, du har ju inte facebook

Haha, roliga vänner man har   

 

Väntar nu på att få ett ja ifrån en bekant för att få skriva ut om hans resa med arbetsförmedlingen

Han har blivit riktigt illa behandlad av arbetsförmedlingen under 2års tid och idag när vi var i kontakt med en annan där så svarade den personen att min bekants kontaktperson på arbetsförmedlingen har begått tjänstefel. Han rekomenderade oss att ta kontakt med dom som har ansvaret för kontakt biten för att informera dom om vad kontaktpersonen gjort.

Det här kan bli en spännande resa

Arbetsförmedlingen i blåsväder är ju inget ovanligt, eller vad säger du Jossan!?

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards