Alla inlägg den 7 november 2013

Av Sara - 7 november 2013 13:31

Att man ska behöva bli arg för att det ska hända något

Dagen började jättebra men så händer något och blir arg på ett par sekunder

Efter att ha tjatat och tjatat orkar man inte längre

Det kan inte vara meningen att man ska behöva tjata hela tiden

Jag ska inte behöva tjata eller bli arg heller för den delen

Men nu blev jag det och plötsligt händer det saker

För att jag blev arg eller för att du vill?

För att jag blev arg, antar jag

Vilket som så är jag nu arg och hela dagen förstörd

Tack så mycket

Av Sara - 7 november 2013 08:46

Jag måste plugga, jag SKA plugga

Men hur lätt är det när man inte fattar någonting och när man inte har någon bok att gå efter?

Jag tänkte beställa en ny men leveranstiden var en månad så då kändes det onödigt

Nu ångrar jag mig...

Så nu sitter jag här -  med läxor och fattar INGENTING

Blir att bosätta sig hos svärfar i helgen så man kan få lite hjälp så att man fattar något...

Aja, bäst att jag sätter igång så jag kommer någon vart

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards