Alla inlägg den 26 november 2013

Av Sara - 26 november 2013 20:45

Koffe gnäller om att det är jobbigt att raka huvudet/skägget så nu har han börjat prata om att vaxa huvudet istället

Vi provade det för ett par år sedan - det slutade inte så bra

Han hade precis innan gjort mig skit förbannad vilket slutade med att jag drog åt fel håll BARA FÖR ATT ge honom smärtan

Men nu har tjatat börjat igen så nu sitter jag och funderar på om vi ska prova det igen

Nån som har några tips? Vet ni om det funkar?

Vilket/vilka medel ska man använda? Är det bra eller ska man prova något annat?

Av Sara - 26 november 2013 13:07

Förra veckan valde jag att återigen ta bort facebook ett tag. Jag är en periodare på det där och när jag tröttnar så tröttnar jag - då åker den bort ett tag. Men nog faan är det svårt! Man har ju vissa saker som en ful vana - har man tråkigt kollar man facebook, eller om man undrar över något skriver man oftast ut det på facebook för att sedan få 1000 olika svar.
Det roliga är hur snabbt man "förlorar" vissa vänner, folk som man snackar med dagligen över nätet hör helt plötsligt inte av sig. Visst, det är inga riktiga vänner och med tidigare erfarenhet så har jag inte många sådana heller för den delen. Dom flesta utnyttjar mig för att jag är så snäll eller för att jag alltid ställer upp. Samma sak där men vilket som, det är lite tråkigt när man upptäcker en sån sak. Hur falska människor man egentligen har i sitt liv...

Har även märkt här på bloggen att dom flesta av mina läsare i grund och botten kommer ifrån facebook, siffrorna har sjunkit ganska mycket och det är klart, förut när jag skrev ett inlägg uppdaterades det alltid på facebook så folk kunde se när jag hade skrivit något. Men nu kan dom inte vilket innebär att dom inte hittat hit...

Nu blir det att fortsätta här hemma innan det är dags att åka till skolan

Av Sara - 26 november 2013 11:40

Va konstigt det känns att sitta och lyssna på musik från början av 2000-talet

Det känns som om det var igår man lyssnade på vissa låtar och andra låtar är det som - oj den här hade jag glömt bort eller oj, kom den här ut då!?
Sitter på youtube och lyssnar på the best songs och sen ifrån olika årtal. Har riktigt kul, vissa låtar har jag aldrig hört och andra får mig att skratta och minnas när och varför jag lyssnade på dom. Nu är jag inne på 2003 nån som kommer ihåg nån speciell låt?
2003 var det året jag hängde nere på woodstock tillsammans med min syssling, Ines, Linda och alla andra. Det var även året jag träffade min bästa kompis och fick en till lillasyster <3 2003 var ett bra år bortsett från vissa människor men så är det väll alltid? Ska bli spännande att lyssna på 2004, det var ju året jag och Koffe påbörjade våran resa tillsammans

 

Av Sara - 26 november 2013 09:44

Känner mig så naken utan min bil!

Det är ju ganska retsamt också,

enligt transportstyrelsen äger jag 3 bilar men ingen av dom har jag hemma   

Just idag när jag behöver en av dom som mest, nae men då har jag inte tillgång till nån utav dom

Så nu måste jag vänta tills klockan blir efter tre för att få hem en bil, men då kan jag ändå inte göra det jag vill/tänkt mig   

Jag skulle ju kunna åka till vilbergen och hämta min ena bil och använda den ett par timmar för att sedan ställa tillbaka den, men då måste jag ju ta mig dit först...

Faan va låst man blir utan bil...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards