Alla inlägg den 27 november 2013

Av Sara - 27 november 2013 22:37

Ibland (aldrig) är den där Jossan speciellt smart
Ikväll var det dags igen!
Hon tycker att jag och Koffe behandlar henne som en i vårt äktenskap/förhållande så då ifrågasatte jag varför hon aldrig har Koffe.
Då kläckte hon (dum som hon är) ur sig att samma tid om ett år
=
Den 27 november 2014 22:30 ska hon ha Koffe :-) *Mohaha*
Va skönt för mig *hihi*
Tack Jossan
Puss puss

Av Sara - 27 november 2013 11:56

*suck* O så var det dags igen, dagen jag alltid får ångest inför

Jag känner mig alltid så fattig när den här dagen kommer

Det är ju ganska mycket pengar som försvinner varje månad

Trots att jag försöker ha koll och dra ner på kostnaderna så tycker jag inget förändras

Och varenda månad tillkommer dom där jävla extra sakerna,

den här månaden var det försäkringen på bilen, förra månaden var det en jävla tandläkarräkning

Nästa månad är det jul = lönen kommer tidigt och ska helt plötsligt hålla lite längre

Och med våran vanliga tur har vi väll säkert någon JÄTTE räkning den månaden också *suck*

Frågan är vilken dag lönen kommer, kommer lönen den 23 eller redan den 20?

Aja, det går ingen nöd på oss... Som tur är känns det värra än vad det egentligen är

Pengarna finns och en så länge har vi pengar kvar på sparkontot   

Nu är räkningarna betalda, känner mig lite fattigare än igår

men vi har ju fortfarande tak över huvudet en månad till och mat i våra skåp

ta inte mina inlägg på allvar   

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards