Alla inlägg under augusti 2014

Av Sara - 26 augusti 2014 07:37

Jag älskar när folk ska hålla på och spekulera i saker
Ställa en massa frågor om saker som dom inte har med att göra
Ju mer frågor som kommer desto mer skrattar jag
Vem vet vad som är sant och vad som är falskt?

Av Sara - 26 augusti 2014 06:17

Jaha, vad gör man nu då?
Familjen sover gott och här ligger jag med mitt kaffe och funderar på livet
Vad mer kan man göra kvart över sex på morgonen?
Tänkte ta en löprunda men när jag klev innanför dörren vaknade Nils till så det blev att krypa ner i soffan ett tag innan det är dags att gå till dagis
Funderar på vad jag ska göra idag...
Ikea kanske?

Av Sara - 25 augusti 2014 10:16

Älskar mina nya skor
Dom är jättesköna att gå i och helt underbara :-)
Köpte även en chock rosa morgonrock som är lika skön den att ha på sig

Nu sitter jag och väntar på att min chef ska ringa så vi kan prata om hur mitt nya schema ska ser ut och att jag vill ha ledigt direkt :-/
Kan bli intressant

Av Sara - 23 augusti 2014 20:44

Usch vad jag har tråkigt :-(
Jag är trött men kan inte sova för att barnen är vakna
Jag är hungrig men orkar inte resa på mig...
Grinig? Ja, lite kanske
*gäsp* Kanske ska ta mig i kragen och skaffa mig lite energi, hänga tvätten och fixa något att äta...

Av Sara - 23 augusti 2014 20:07

Lördagen kom och gick lika fort igen
Jag och grabbarna åkte ut till min syster för att fördriva tiden lite
Grabbarna fick åka fyrhjuling en sväng, till och med Nils åkte idag :-)
Fast inte med Micke, moster Frida skulle köra och självklart gjorde hon det då :-)
Nu är vi hemma igen och ligger på soffan och tittar på film
Blir en lugn lördag även om jag hellre hade varit ute och roat mig :-(
Livet som småbarns förälder är inte alltid det lättaste när man vill göra flera saker samtidig...
Men jag älskar det ändå :-)

Av Sara - 23 augusti 2014 12:20

Att få Nils att sova är lättare sagt än gjort :-/
Han är trött men har svårt att varva ner så han springer emellan mig och Conny som tittar på Pippi inne i sovrummet
Ena sekunden är dom sams och andra sekunden slåss dom
Hade tänkt åka och köpa en ny film till kvällen men med tanke på hur dom är i humöret vet jag inte om jag har någon lust :-(
Blir att fortsätta plocka upp efter dom och sen ge mig på den där jävla hyllan...
Vill verkligen få upp den NU!!!


Fick en bild ifrån barnens pappa förut
Måste ju betyda att han tänker på mig :-)

Av Sara - 23 augusti 2014 09:39

Idag är vi pappa lediga :-)
Inte så jättekul kanske men han behöver komma iväg och göra saker på egen hand.
Så idag blir det att bita i det sura äpplet och le!
Får se vad jag och barnen ska hitta på idag, skulle behöva klona mig så jag hinner med allt som jag vill göra :-/
Aja, en sak i taget
Blir att skriva en lista på allt som behöver göras och sen beta av det sakta men säkert
Behöver ju få upp hyllan också...
Får ringa någon som kan hjälpa mig

Av Sara - 23 augusti 2014 07:35

Man tycker ju att efter allt spring igår, alla stenar dom lyfte och hur sent du blev så tycker jag att barnen borde sova länge idag
Men nej, inte Nils inte
Redan klockan sju ville han gå upp :-(
Som tur är så ville han se på lite film så en annan kan få halv sova ett tag till...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards