Alla inlägg den 8 april 2014

Av Sara - 8 april 2014 16:44

*Gaah* Är så jävla trött på vissa människor! Det där med att vara rak och ärlig gäller tydligen bara i vissa situationer. Men men egentligen är det ju inte min huvudvärk, det är inte jag som är bitter. Inte idag iallafall ;-)
Jag orkar inte lägga energi på folk som inte kan säga rakt ut vad det är som är fel istället för att gå runt och sura/snacka en jävla massa skit...

Dags att ringa min energi källa så jag får ny energi och en massa positivitet :-)

Av Sara - 8 april 2014 12:40

Sakta men säkert tickar klockan på. Senaste timmen har varit så långtråkig att jag nästan somnat. Försökte sysselsätta mig men då blev mr H lite halv sur och påpeka att vi faktiskt ska göra det imorgon *suck*
Lätt för honom att säga som sitter och sover i skrivandets stund. Nu är det drygt två timmar kvar tills jag slutar, om en halvtimme kan jag börja med lunchen och sen faller nästa timme bort :-) Skulle vilja vrida fram klockan till 14,30 men det funkar ju tyvärr inte så :-( Bara bita i det sura äpplet och räkna ner minuterna tills man slutar... Imorgon är vi dubbelbemannat plus p-möte så det ska bli skönt, tiden springer iväg lite mer när man är två :-)

Av Sara - 8 april 2014 05:46

Ögonen går i kors på mig, ändå gick jag och la mig redan klockan 21 igår. Tanken var att jag skulle träna nu på morgonen men på ren svenska så orkar jag inte. Jag vet att om jag bara sätter igång så tycker jag att det är jätteskönt. Men nej, idag skjuter jag upp träningen till kvällen så kanske barnens pappa kan hjälpa mig lite istället.

Idag är det jobbdag så har jag till vill mr H gå ut på en promenad så jag får lite motion också. Får hoppas att vädret idag blir fint så man kan njuta av att göra saker istället för att bara sitta inne och glo. Men är det så att det är dåligt väder så sätter jag mr H i cykeln så han iallafall får lite motion/träning. Enligt smhi blir det regn hela dagen - då kommer vi inte komma ut för fem öre och jag förstår mr H. Hur kul är det att vara ute och knalla när det regnar!? Får hoppas att det blir fint väder till kvällen så jag kan lura ut någon stackars sate på promenad.

Nu börjar klockan springa på, dags att fixa jobbfrukosten och sen sätta på sig ett ansikte. Hatar att väcka barnen så här dags så det drar jag ut på in i det längsta...

 

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards