Alla inlägg den 14 april 2014

Av Sara - 14 april 2014 10:15

Fick mig precis en riktig tankeställare. Något som jag tidigare varit glad över fick mig att tänka om. Jag har inte märkt det själv, jag har ju trots allt mått bra. Men nu när mr H reagera och sa till mig insåg jag hur illa det egentligen är. Jag trodde inte att det gått så här långt, jag trodde att allt såg bra ut. Men tydligen inte, jag har inte sett något själv. Jag tycker att allt varit precis som vanligt. Visst sitter kläderna mer löst än vanligt men jag trodde inte att det var så här allvarligt. Nu är det dags att jag vaknar upp och tar tag i det.
Konstigt bara att folk i min omgivning inte sagt något, men det kanske inte syns eller så skiter dom bara i det. Jag mår ju trots allt bra så egentligen finns det ju inget att reagera på...

Av Sara - 14 april 2014 07:35

Idag är en sån där dag där jag gärna hade legat kvar, inte fem minuter utan hela dagen... Natten har varit jobbig, jag har sovit dåligt och vaknat flera gånger. Jag skulle behöva femton liter kaffe för att vakna till känns det som.
Skönt att man har ett sånt bra jobb där man kan sitta och njuta av en kopp innan det är dags att sätta igång med dagens arbete ;-)
Ser fram emot morgondagen när jag ska träffa min nya brukare :-) Och förhoppningsvis får jag mitt schema idag så jag kan börja planera sommaren och allt runt omkring. Den här sommaren kommer bli annorlunda men jag tror att det kommer bli bra i slutändan... Man kan ju alltid hoppas...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards