Alla inlägg den 29 april 2014

Av Sara - 29 april 2014 18:26

  Mitt tålamod är inte vad det en gång var,

mitt humör åker upp och ner som en berg och dalbana.

Har längtat massor till nästa vecka, början på något nytt.

Men nu helt plötsligt är det bara ett kanske. Skit kul, precis vad jag vill höra...

Varför kan det inte gå som jag vill? Varför kan inte allt bara ske nu istället för en sak i taget? Jag vet inte hur länge till det här kommer funka, en vecka, ett halvår... Vem vet, det ända jag vet just nu är att jag vill att det ska vara över nu så att man kan lämna allt bakom sig...

Av Sara - 29 april 2014 12:25

Känner att jag hunnit med en hel del på förmiddagen, har äntligen gjort klart två arbeten till skolan. Det är ju inte så svårt bara man sätter sig och kommer igång. Men det där med ork och lust har inte riktigt funnits på sista tiden och alla dom där måstena man har i hemmet hamnar konstigt nog högre på listan än pluggandet. Men idag har jag jobbat effektivt så jag kände mig väligt nöjd när klockan blev 11,30 och tog "lunch-rast" Skakade ihop en shake och kastade ut en filt på gården och la mig till rätta. En timme senare känner jag mig utvilad och lite halv bränd    Nu blir det att fortsätta plugga innan det är dags att hämta mina prinsar på dagis. Måste plugga till alla prov jag har kvar i skolan så jag kan börja beta av dom imorgon. Med facit i hand kanske jag ska sluta skjuta upp sakerna till senare och beta av dom direkt istället för att sitta och göra arbetena och sen knappt komma ihåg vad kursen handlade om när det är dags för proven. Blir något att tänka på inför höstens studier... Men det är ju framtidens problem, nu blir det plugg och vid halv tre är det väll kafferast - solrast!?

Vad gör du på din rast!?

 

Av Sara - 29 april 2014 08:19

  Jag saknar dig,

jag vill ha dig tillbaka,

jag önskar att jag aldrig gjort som jag gjort

Ju mer jag tänker på det ju mer ångrar jag mig, jag har gjort det en längre tid nu men... Det senaste halvåret har jag tänkt mer och mer på det. Jag vill verkligen göra en ny, samtidigt så vet jag inte. Eller jo det gör jag, jag vill ska göra en ny. Frågan är bara när... Nu har jag ju hittat en annan grej som jag ska göra i maj... Visserligen i slutet av månaden så jag skulle ju kunna göra en ny redan nu och sen det andra i slutet av maj... Faan va svårt det blev nu... Kanske ska ta och ringa min sons gudfar och rådfråga med honom vad han tycker... Då kan jag ju skylla på honom sen om jag gör några dumma beslut    Eller dumma och dumma, man kan ju alltid ångra sig och plocka bort den. Det har jag ju redan gjort en gång... Sen att jag ångrade hur länge som helst (än idag) att jag tog bort den är ju en annan femma... Så nu är frågan, ska jag eller ska jag inte? Ska jag vänta tills jag har gjort det andra eller ska jag skita i det helt!? Många frågor som bara jag själv kan svara på... Faan, snacka om I-lands problem...

 

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards