Alla inlägg den 27 april 2014

Av Sara - 27 april 2014 21:24

Nu är min "idiot-helg" avslutad. Det tar på krafterna att jobba två dubbel pass i rad men det klirrar fint i kassan nästa månad ;-) Nu är jag ledig fram till torsdag så det blir att plugga, plugga och plugga så att jag blir klar med skolan någon gång. Har tusen saker att göra som inte har med jobb och skola att göra men jag får fortsätta skjuta på det och hoppas att tiden finns längre fram...

Nu har man för andra kvällen i rad blivit lite bortskämd av underbara Nettiz med lite grillat :-)
Självklart en massa skit snack också men det är ju bara en bonus ;-)
Tack Nettiz för maten och för att du tog dig tid att lyssna när allt gick käpp rätt åt helvete förut

Av Sara - 27 april 2014 19:19

Alltid är det något, aldrig kan man få ha en bra dag och bara njuta av livet. Sista tiden har varit upp och ner men idag fick jag en riktig käftsmäll. Det var som att springa in i en vägg, allt blev bara snurrigt...
Den här dagen som började så bra, haft en super bra dag på jobbet. Shopping och fika med stora syster och sen en powernap hos mamma...
Såg fram emot att åka tillbaka till jobbet för att beta av den här månadens sista timmar men nu vill jag bara att klockan ska bli 20,30 så man får åka härifrån... Kan klockan gå fortare???

Efter jobbet blir det att åka till underbara finaste vännen och få sig en bit mat :-)
Skönt med vänner som skämmer bort än ibland ;-)

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards