Alla inlägg den 9 april 2014

Av Sara - 9 april 2014 16:07

Då var den här arbetsdagen avklarad och personalmötet gick ganska bra. Tyvärr så var hon fortfarande inte klar med semesterschemat så nu får jag snällt sitta och vänta tills senast fredag. Jag som älskar att vänta... Men men det är inte mycket att göra åt utan bara att sitta och se glad ut. Däremot blev jag chockad under mötet, mr H tog upp höstens tider som blir lediga och undrade vad som skulle hända med dom. Så chefen frågade honom vad han ville och då sa han att han vill att jag får dom    Han har ju pratat om det men jag trodde inte att han skulle ta upp det idag på mötet. Men fick tjuvstarta lite på en schemarad hos mr H, det är inget att hänga i julgranen men det är alltid en början. Så på söndag jobbar jag mitt första EGNA pass som står skrivet på mig. Chefen påpekade att det är början på MIN schemarad men att om jag vill så får jag jättegärna behålla den tiden tillsvidare. Självklart tackade jag till tiden och hoppas nu på att flera tider ska trilla in. G ville bli av med tider i maj så dom "kastade" chefen över på mig. Sen satt vi och pratade om ev utflykter med mr H - då började vi prata om 1:a maj tåget och vem som jobbade då. Jag hade koll på att det var G som jobbade då men inte vem mer, men efter ett par kollar kastar chefen ur sig: Men Sara, det är ju vecka 4, det är ju din torsdag. Vaaa? Min torsdag? Nu rullar det in mera tider, jag är vara schemalagd fram till den 27april men nu börjar schema lägga över tider som är "mina" innan vi ens vet om E kommer tillbaka eller inte. Det känns riktigt bra (från min sida) Nu hoppas jag bara att det blir så, dumt att hoppas för mycket så jag blir besviken men lite måste man ju få hoppas! Längtar tills jag får mitt sommarschema...

 

Av Sara - 9 april 2014 06:26

HJÄLP!
Jag somnar snart,

för var dag som går blir jag bara tröttare och tröttare

Idag slog det mig varför, jag har inga vitaminer kvar

Nils hällde ut alla i lördags och sen har jag helt enkelt glömt att införskaffa nya

Så nu hoppas jag på att kunna lösa det under dagen.

Vi har personalmöte klockan 11 så någon affär med mr H lär inte bli av idag

*gäsp* Får svänga förbi affären efter jobbet och hoppas på att jag inte somnar under mötet...

 

 

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards