Alla inlägg den 2 augusti 2016

Av Sara - 2 augusti 2016 21:30

It's hard to forget someone
who gave you so much to remember


Det går inte en dag utan att jag tänker på dig
Det går inte en dag utan att jag saknar dig
Jag vill bara höra din röst igen
få höra dig skvallra om det senaste i familjen
få skvallra med dig om saker som du egentligen inte brydde dig om så länge det var skvaller

Jag saknar dig

Av Sara - 2 augusti 2016 15:41

Första vill jag tacka min älskade svärmor för att hon alltid ställer upp på oss
Det är så skönt att alltid ha någon att luta sig emot
Idag ställde hon upp att passa Nils medans jag och Conny åkte för att träffa hans bästa kompis

Nu var det ett tag sen så jag och Conny kastade oss in i bilen och tog en road trip till Gusum där vi mötte James, William, Julia och Jimma.

Conny blev jätte glad när jag sa vart vi skulle och var nöjd över resan även om den bara var för ett par timmar :-)

Nu väntar jag bara på att klockan ska bli 16.00 så jag och grabbarna kan röra oss hemåt.
Jag var dum nog att säga att vi kunde stanna hos farmor till kl 16.00 så nu håller grabbarna på det stenhårt...
Det är inte lätt att vara mamma alltid

Sen kommer bara middagsfrågan
Vad blir det för mat?

Av Sara - 2 augusti 2016 08:38

Efter 3 underbara månaders frånvaro var det nu dags.
Smärtan är något fruktansvärt och jag behöver mera KNARK!
Tyvärr vet jag av tidigare erfarenhet att ingenting hjälper.
I tonåren skrev läkare ut diverse mediciner som skulle hjälpa men ingenting hjälpte.
Tillslut sa mina föräldrar ifrån, nu hamnade vi på nivån med morfin i tabletterna och det var inte något mina föräldrar ville stoppa i mig som 15åring.
Istället fick jag gå och ha ont, ta mig igenom veckan och ibland till och med sjukskriva mig.
Dom sa att smärtan skulle bli lindrigare när jag fick barn... Jo tjena! Ska jag behöva skaffa 100barn då eller?
Värmedynan är min bästa vän, dock har jag lånat ut den till någon som har svårt att lämna tillbaka saker...
Att jag aldrig lär mig :-/

Det är bara att bita ihop och ta dagen som den kommer
Umgås med mig sker på egen risk idag
Stackars mina barn som inte har något val :-D

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards